MITJANS DIGITALS
3Cat aposta per la innovació i l’observació constant dels canvis. Ser presents en totes les plataformes de distribució de continguts i la relació directa amb els nostres espectadors és part de l’estratègia cabdal del grup. Fruit d’aquesta estratègia, els perfils tant de televisió com els de la ràdio i els seus programes a les xarxes socials tenen una gran incidència dins i fora de Catalunya. L’oferta d’aplicacions mòbils i per a televisions connectades destinades, especialment, al consum de vídeo i a la informació, té una alta penetració a Catalunya.
(*) Amb l’objectiu d’arribar al màxim nombre d’espectadors i oients, 3Cat ofereix, també, el seu arxiu audiovisual a internet a través del servei a la carta, accessible en múltiples plataformes: web, aplicacions per a mòbils i tauletes, consoles, aplicacions de televisió connectada i televisions amb HBBTV.
Model de negoci digital
El model de negoci digital de 3Cat és un model de transparència i d’igualtat d’oportunitats per a les diferents empreses i marques.
3Cat ofereix un marc segur i de qualitat editorial que permet una àmplia difusió i projecció de la comunicació dels nostres anunciants.
Avantatges del nostre model
- Les campanyes de publicitat dels nostres anunciants es gestionen amb una única plataforma (el full-stack), que permet activar-les a qualsevol d’aquests dispositius i amb diferents formats, amb l’objectiu d’optimitzar la publicitat en conjunt i amb independència del canal d’accés al consum digital.
- Posant com a centre l’usuari, la publicitat treballa en primera instància la UX (experiència d’usuari), la freqüència d’impacte per incrementar l’abast i la contextualització de l’anunci en relació amb els continguts per millorar les mètriques d’anunciant (KPIs).
- La contractació només opera amb inventari dins l’entorn propi de 3Cat (sense extensió d’audiències a altres dominis ni plataformes de tercers).
- La publicitat dels nostres anunciants parteix d’igualtat en la política de costos: obté un únic model a cost per mil (eCPM) i no pondera altres mètriques a excepció dels càrrecs establerts en la nostra política comercial.
- L’adserver de publicitat que emprem és agnòstic en tecnologia i 3Cat centra el seu reporting i el seu sistema de facturació mitjançant aquest adserver. 3Cat facilita l’accés a real-time al client contractant les seves campanyes per al seguiment conjunt.
- L’adjudicació dels anuncis està basada en algoritmes: en funció de l’eCPM, segmentacions específiques, optimització de KPIs i dades pròpies de les campanyes.