NEGOCI DIGITAL
Us donem la benvinguda a 3Cat, el grup de comunicació líder a Catalunya.
3Cat és un generador de contingut de qualitat i en català. Inclou els mitjans convencionals, com TV3 i Catràdio, líders i referents a Catalunya, però també una gran oferta de continguts audiovisuals, tant d’àudio com de vídeo, pòdcasts, vídeopòdcasts, ficció, entreteniment, pel·lícules, programes infantils, documentals i directes, que es poden consumir a través d’aquesta nova plataforma digital.
Com a entitat pública que és, 3Cat es compromet a oferir als seus espectadors una programació socialment rellevant i de qualitat. Per això, totes les seves produccions compten amb els màxims estàndards morals i ètics. Al mateix temps, promou la cultura i la llengua catalanes, fomenta la innovació i la creativitat i aprofita al màxim els múltiples recursos i totes les pantalles disponibles per difondre-les.
3Cat també és la plataforma digital del grup, que neix amb la voluntat d’adaptar-se als nous hàbits de consum i ofereix un ampli catàleg de produccions, per ser consumides tant en directe com a través dels seus verticals temàtics. Un món de contingut en català que ofereix nombroses possibilitats de projectes de comunicació per a les marques.
Model de negoci digital
El model de negoci digital de 3Cat és un model de transparència i d’igualtat d’oportunitats per a les diferents empreses i marques.
3Cat ofereix un marc segur i de qualitat editorial que permet una àmplia difusió i projecció de la comunicació dels nostres anunciants.
Avantatges del nostre model
- Les campanyes de publicitat dels nostres anunciants es gestionen amb una única plataforma (el full-stack), que permet activar-les a qualsevol d’aquests dispositius i amb diferents formats, amb l’objectiu d’optimitzar la publicitat en conjunt i amb independència del canal d’accés al consum digital.
- Posant com a centre l’usuari, la publicitat treballa en primera instància la UX (experiència d’usuari), la freqüència d’impacte per incrementar l’abast i la contextualització de l’anunci en relació amb els continguts per millorar les mètriques d’anunciant (KPIs).
- La contractació només opera amb inventari dins l’entorn propi de 3Cat (sense extensió d’audiències a altres dominis ni plataformes de tercers).
- La publicitat dels nostres anunciants parteix d’igualtat en la política de costos: obté un únic model a cost per mil (eCPM) i no pondera altres mètriques a excepció dels càrrecs establerts en la nostra política comercial.
- L’adserver de publicitat que emprem és agnòstic en tecnologia i 3Cat centra el seu reporting i el seu sistema de facturació mitjançant aquest adserver. 3Cat facilita l’accés a real-time al client contractant les seves campanyes per al seguiment conjunt.
- L’adjudicació dels anuncis està basada en algoritmes: en funció de l’eCPM, segmentacions específiques, optimització de KPIs i dades pròpies de les campanyes.